Pieksämäen Invalidit ry - aktiivinen ja pirteä paikallisyhdistys Savon sydämessä!

Yhdistyksemme järjestää retkiä, teatterimatkoja, liikuntaa ja rentoa yhdessä oloa monin eri tavoin. Tule mukaan toimintaan!

Yhdistyksemme

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten mahdollisuuksia toimia yhteiskunnan yhdenvertaisina ja täysivaltaisina jäseninä ja valvoa heidän oikeuksiaan yhteiskunnassa sekä kehittää heidän mahdollisuuksiaan yhdessäoloon.

Pieksämäen Invalidit ry jäsenyhdistyksenä

Suruadresseja

Yhdistyksellä on myynnissä suruadresseja 9 €kpl. Lisätietoja Sinikka Niemelä, p. 040 537 1000.

Kesäteatteriretkellä Kuopiossa 2022. Ismo Apelin ohjaama Rock´n Rollators keräsi bussilastillisen yhdistyksemme jäseniä Pieksämäeltä ja Suonenjoelta.

Säännöt